fredag 25 november 2011

"OJ! VI HAR FÅTT GRÖNA TOMATER! ...ELLER NEJ, DE VAR NOG BARA OMOGNA."

Här kommer de sista bilderna från familjens besök!
Vi gick runt och kollade på bland annat Kulturbräuerei, åt på fina caféer och mysiga restauranger  och åkte till Schloss Charlottenburg och ooh:ade och aah:ade över hur fantastisk hösten i Berlin kan vara. Verkligen, denna höst har varit helt magnifik. Kanske upprepar jag mig när jag säger det men alltså. Helt otrolig var den! Rött, gult, orange och en skvätt grönt och brunt vart man än såg. Och solsken hela tiden! Som svensk är man inte riktigt van vid ett sådant väder och det är helt otroligt vad mycket mer energi jag har haft här under hösten än vad jag brukar ha i Svea Rike. Sol är bra grejer.












2 kommentarer:

  1. fina bilder, som alltid!

    SvaraRadera
  2. Kul och se vad ni gjorde när jag åkt vidare. berlin är verkligen fint! Pappa

    SvaraRadera