lördag 10 mars 2012

RESTFEST

Jomen jag har ju lagt in en herrans massa bilder i datorn nu så här kommer en liten recap på bilder och berättelser som inte dykt upp här på blöggis än:

Hilda fyllde år och firade med restaurangbesök!

Ett förtydligande: på bilden ser ni två skrattande Hildor - har fått klagomål på att man aldrig vet vilken Hilda jag menar när jag skriver namnet här på bloggen samt förslaget om att kalla er Wilda och Gilda. Hur ställer ni er till detta, Hildor?

Koncentrerade miner. Mat är viktigt.

Jag gjorde något drastiskt och satte på en sticker på datorn. Tycker den är så rolig! "Jag läser lite, sover länge" betyder det. Stämmer inte riktigt: jag läser mycket och sover länge.

En förvirrad kryddburk i Prenzl-WGt undrade över sitt innehåll: är jag kanske ändå oregano?

Godaste maten (bladspenat + dressing, hirsplättar och morotssoppa) och bästa boken!
Ett styck litet saknat kattaskrälle burrade ihop sig i hallen.
Marie kom över på te precis när jag flyttat till nya WGt.
Och häromkvällen dracks det drinkar i Kreuzberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar