onsdag 14 mars 2012

6.3: EN TISDAG I BILDER

Idag är det onsdag men för en vecka och en dag sedan var det tisdag och jag försökte dokumentera vad jag gjorde!
Först var jag på turkiska marknaden och köpte avocados.
Och provsmakade allt som fanns att provsmaka på. Apelsiner, till exempel.


När mina händer frusit tillräckligt (var optimist och skippade vantar) och jag skulle vända hemåt beslöt jag mig för att gå hela vägen, och svängde in på Graefestrasse.
Vintern är över!
På Graefestrasse satt det en massa planscher och plakat uppe. Fint!
Och så fanns där ett mysigt bokantikvariat. Ville köpa böcker men... har jag inte redan nog som det är?
Fina blekisfärger.
Sedan var jag och dansade!
Och när jag kom hem lagade vi pizza i WGt (denna bilden är förresten kallad feministfotot eftersom dess enda manliga medlem inte kom med mer än till hälften) och sedan vart det bums i säng eftersom jag skulle upp i ottan dagen efter. Fin dag!

2 kommentarer:

  1. Härlig vardagsdokumentation
    Kram pappa

    SvaraRadera
  2. var är uppdateringarna? jag saknar dem!

    SvaraRadera