onsdag 7 mars 2012

VÄLKOMMEN IN

Jag har ju flyttat! Bytt hood, tagit mitt pick och pack och åkt en halvcirkel ned med Ringbahn och bosatt mig i Neukölln. Bor med fyra andra glada typer (en är dock bortrest den närmsta månaden). Trivs!!!

Det är som det brukar, en fin gata och jag bor i det enda orenoverade huset. Tada!
Mitt rum kallas kleiner Saal, själv kallar jag det för skrubben.
...och vid särskilt festliga tillfällen för the imaginary galery, som en ditsatt lapp proklamerar.
Såhär ser det alltså ut! Lite rörigt på skrivbordet fortfarande men i stort sett som det annars brukar vara.
Försökte ta bilder ur lite olika vinklar men det fanns mest bara två, haha! Det är inte så stort, inte.
Löven från gamla WGt fick följa med och pryder ännu en gång dörren, och en liten fotobord fick se dagens ljus.
Och på en liten spik har jag hängt upp mina väskor. Superkreativt, jag vet.

1 kommentar:

  1. mysrum! jag vill se bild på allt (inklusive hälsa på-soffan!)

    SvaraRadera