tisdag 6 december 2011

FINA SAKER, TISDAG

 att jag gick upp tidigare än på länge idag ♥ skype med studievägledare från lund, känns som att framtiden börjar se lite klarare ut ♥ att diane och jag (i min kalender: "äventyr med diane") smög oss in i nästa förfallna byggnad på listan: den före detta irakiska ambassaden i berlin (mer om detta kommer i ett eget inlägg)
♥ att en liten choklad-nikolaus stod i min sko ♥ fruktyoghurtar ♥ att jag har hängt upp mina friedrich seidenstückel-foton på väggen ♥ julklappslet med nina och hilda

♥ att jag har en fin och tom skrivbok att sätta pennan i ♥ kokt potatis ♥ fina sms ♥ att min julkalender äntligen nått fram till marie! ♥ att lyssna på radio ♥ fina tyska filmer ♥ söta, söta wg-katten

Bilder från turkiska marknaden, också en väldigt fin sak. Och idé från Punkelikat!

1 kommentar:

  1. Julen är härlig med många nya upptäckter
    Fina bilder som alltid
    Pappa

    SvaraRadera