måndag 9 januari 2012

"IN MY MIND, I'M PROBABLY THE BIGGEST SEX MANIAC YOU EVER SAW"

Okej, så en kort uppdatering då.

Idag jobbade jag och har inte gjort så mycket mer. Läste ut "The Catcher in the Rye" igår (bra!) och har idag börjat med "The Picture of Dorian Grey". Januari är klassikermånad, hittills.
*
Har ätit en överbliven scones från kvällsfikan med Lotte och Fanny här igårkväll. Lade igår även ut en lapp på köksbordet där jag förklarade att jag samlade på lustiga tyska idiomatiska uttryck, imorse var den fullskriven med små knäppisuttryck som jag ska försöka översätta.
*
Jag har haft konstant lock för örat i tre dygn nu så imorgon är det jag som går till läkaren!

Citatet i rubriken är från J.D. Salingers "The Catcher in the Rye".

1 kommentar:

  1. Hoppas det gick bra hos läkaren! :) man ska inte vänta för länge...

    SvaraRadera