måndag 9 januari 2012

KÄNNER SAMMA SAK EN GÅNG TILL

Skrev ett inlägg om mat som jag inte har postat men nu blev jag så nöjd med min kvällsmat att jag var tvungen att visa, i bästa kvalitet dessutom. Tortilla-bröd fyllda med spenat och lök, ugnsrostade tomater med ost och världens godaste sallad på morötter, äpplen och valnötter. Gott!

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, det händer mycket men jag vet inte vad ni tycker är kul att läsa om! Är det kul när jag bara radar upp allt som hänt sedan sist, är det kul när jag skriver långt, är det kul när jag skriver kort, är det kul när jag skriver roligt eller är det kul när jag skriver allvarligt, är det kul med bilder, är det kul med betraktelser och text, är det kul med Berlintips, är det kul att veta hur det var i Sverige i julas eller är det kul med --- ja, ni fattar. Jag vet inte ens vem det är som läser ju! Blondinbella har 300 000 unika besökare i veckan, själv har jag den senaste veckan stoltserat med 103 sidvisningar. Men ändå! Vill gärna veta vad ni tycker så jag skulle bli glad om någon mer än min kära pappa och syster skriver lite om hur ni ser på det hela.

3 kommentarer:

  1. Jag vill veta vad du gör! Och fler Berlintips tack, du hittar alltid fina smultronställen tycker jag. 10 bilder i ett inlägg är oftast tråkigt, annars är det tjusigt. Och roligt är alltid roligt! Speciellt när man driver med Tyskland, hehe...Så betraktelser är också bra. Har jag nu typ sagt att allt är bra? Woops. Okej, hej då.

    SvaraRadera
  2. fortsätt att skriva såsom du har gjort innan! lite om allt.

    SvaraRadera
  3. Fler annoterade kartor! Var bor du, var hänger du etc!

    Michael

    SvaraRadera