torsdag 2 februari 2012

I HÖGSTA GRAD LEVANDE

Vi gick ut och dansade och innan dess peppade vi framför spegeln, såklart!
Fniss!
En Hilda-fika!
Och många, många koppar te.
Anna flyttade till eget WG efter en vecka hos mig och lämnade kvar sin snuttefilt, apelsinjuicen, här.
Finaste gatukonsten på Oranienburger Strasse.


En god frukost - yoghurt, avocado och té, samt en Laugencroissant Hanna var vänlig att ta med från jobbet till mig! Åh, glädje.
Och i helgen när jag vaknade var världen lite vitare.

4 kommentarer:

  1. Tacheles står kvar? Skulle de inte riva det för jääättelänge sedan?

    SvaraRadera
  2. Gabriella: Jo, jag tror det. Men Berlin bleibt Berlin! Så jag antar att det kommer stå kvar ett tag till : )

    SvaraRadera
  3. titti, är du rakad på ena sidan?!

    SvaraRadera
  4. Thomas: ja! jag gjorde undercut på mig själv för ett tag sedan. Men det ser mer ut på bilden eftersom jag färste resten av håret på den sidan med en klämma!

    SvaraRadera